Відкрите лекційне заняття на тему «Особливості японської кухні»

,

23 листопада в навчальному ресторані «Біля замку» викладач фахових дисциплін Мар’яна Повар провела відкриту лекцію з предмету «Етнічні кухні» у групах № 29 (спеціальність «Виробництво харчової продукції»), № 59 (спеціальність «Харчові технології») та № 68 (спеціальність «Готельно-ресторанна справа») на тему «Особливості японської кухні».

Готуючись до заняття, студенти вдома переглянули відео-ролик «Найпопулярніші страви японської кухні», оскільки лекція проводилась за методикою «оберненого навчання». Даний метод передбачає використання новітніх технологій та можливостей мережі Інтернет в самостійній роботі студентів, а під час лекції зосередження на більш цікавих, креативних видах діяльності, що включають застосування набутих знань.

Студенти поринули в цікавий світ японських традицій застілля, ознайомились з історичними фактами виникнення та розвитку японської кухні, з її філософією, з національними продуктами, навчились користуватись паличками Хасі, вивчили технології приготування японських страв, класифікацію та особливості приготування суші, тонкощі чайної церемонії.
Протягом лекції студенти продемонстрували хороший рівень теоретичної підготовки.

На занятті усі присутні переглянули представлений асортимент суші, серед яких були гункани, нігірі, макі-ролли та уромаки (футомаки).

Закріплення отриманих знань відбулося шляхом фронтального опитування.

Серед запрошених гостей були присутні: старший викладач, голова циклової випускової комісії «Виробництва та технологій» Ольга Ройко, кандидат економічних наук, викладач-методист, завідувач кафедри економіки і підприємництва Ольга Табалова, викладач-методист, голова методичної комісії професійно-практичної підготовки Антоніна Філіна. Присутні колеги відзначили високий професійний рівень проведеного заняття, наголосили на важливості та цінності набутих студентами знань й практичних навичок щодо особливостей приготування, подавання страв японської кухні у професійній діяльності майбутніх фахівців. Антоніна Філіна зазначила, що використання технології оберненого навчання має досить великий потенціал до застосування у навчальному процесі вищого навчального закладу та у викладанні фахових дисциплін.